Reklamacje

PRZYJAZNA PROCEDURA REKLAMACYJNA


Wszystkie towary zakupione w boardSTORE.pl objęte są rękojmią, boardSTORE.pl odpowiada za niezgodność towaru z umową oraz za wady fizyczne i prawne.

 

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Kupujący może żądać:

  • doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo
  • wymianę na nowy,

 

chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymaga ją nadmiernych kosztów.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji stosując się do poniższych zaleceń, dzięki temu reklamacja będzie rozpatrzona sprawnie i w bardzo szybkim czasie.

Reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura VAT) oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym  (POBIERZ FORMULARZ TU) prosimy odesłać na nasz adres:

boardSTORE.pl ul. Ludowa 12, 05-092 Łomianki

Po otrzymaniu reklamacji rozpatrzymy ją w możliwie najkrótrzym czasie (na ogół 2-3 dni, maksymalnie do 14 dni).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel